piątek, 31 grudnia 2010



Nuuudyyy... Ja siedzę właśnie na kanapie, piszę na blogu i popijam Pepsi Twist. Oglądałam właśnie "Alicję w Kranie Czarów" [ang. "Alice in Wonderland"] i czekam aż wreszcie mi się załaduje "Jak wytresować smoka" [ang. "How to train your dragon"], które jakoś straaasznie długo mi się ładuje. Moi rodzice oglądają jakiś dokument na TVN24. Mój chomik gryzie kraty. Dopiero 20:40, a do północy jeszcze aż 3 godziny i 20 minut! ;//


Sylwester!




 Dziś 31 grudnia, Sylwester.

Życzę Ci zabawy do białego rana,
najlepszych piosenek, pysznego szampana!
 Choć nie jestem z Tobą w noworoczną noc,
 pamiętaj też o mnie przez następny rok.




środa, 29 grudnia 2010

Zrobiłam co mówiłam - nowy gadżet - "Ale urwał!!! - YouTube"
Klikasz w obrazek, wyświetla Ci się filmik :)
Całymi dniami się nudzę. Nie dzieje się nic ciekawego ;/ Koleżanki powyjeżdżały lub nie dają znaku życia ;D Żal... Nagłówka na bloga nie warto robić; po pierwsze nie umiem robić ładnego, a po drugie: niedawno zrobiłam nowy. Ostatecznie mogę zrobić obrazek reklamujący jakąś piosenkę na You Tube... A właśnie! Może zrobię jakiś obrazek reklamujący jakąś piosenkę na You Tube? Hahah ;D

wtorek, 28 grudnia 2010

Jeszcze tylko kilka dni do Sylwestra! Suuuperr, nie? Jak już mówiłam siedzę w chacie, jem chipsy, oglądam filmy itd.
 
Teraz całymi dniami się nudzę. Nie ma nic w telewizji, komputer (w nim też prawie nic nie ma) prawie ciągle zajęty przez moją mamę, i co jeszcze da się zrobić? Nic. Nawet chomik sobie smacznie śpi, a ja się nudzę. 

Zaraz pójdę sprzątać, bo moja kuzynka mi zrobiła niezły burdel;/ Była u mnie w II święto, niedzielę. "Bawiłyśmy się" w różne rzeczy, a jak po "zabawie" proponowałam, by sprzątnąć mówiła, że przecież potem to zrobię, przecież zajmie mi to 5 minut. Taaa, jaaasne... Cały dywan zagracony. Stolik, szafa, komoda i biurko zresztą też... Sprzątanie tego wszystkiego zajmie mi w najlepszym przypadku godzinę... Allee urrwaaał! :P

~ Julia

poniedziałek, 27 grudnia 2010

ŚWIĘTA, ŚWIĘTA I PO ŚWIĘTACH...


W piątek Sylwester. Ja jak zwykle siedzę w chacie i oglądam filmy jedząc chipsy, mój tata śpi, a w chwilach kiedy nie śpi narzeka, że chipsy są niezdrowe, a potem z mamą budzimy go 10 minut przed 24:00. Tradycja też jest taka, że zawsze mam na Sylwestra katar. I co? Od przedwczoraj smarkam ;p

~ Julia

niedziela, 26 grudnia 2010

Już drugi dzień Świąt! Wczoraj byłam u wujka na kawie i kolacji. Boże, ale te ciotki nudziły! Prawie zasypiałam... Dzisiaj do mnie przyjeżdża na kawę kuzynka z rodzicami i braćmi (chyba). Wiem, że nie będzie tak źle, bo kuzynka nie ma 20paru lat, tylko 12, czyli jest o 2 lata starsza ode mnie i się lubimy :)

piątek, 24 grudnia 2010

Dziś Boże Narodzenie!!! ;p

Dzisiaj jest Wigilia Bożego Narodzenia.





Boże narodzenie wkrótce, więc życzę Wam szczerze
Ciepłych chwil w rodzinie w Wigilijną Wieczerzę
Wszystko w złocie, zieleni, czerwieni
Niech Nowy rok będzie pełen nadziei
By spełniło się choć jedno z waszych marzeń
Dużo szczęścia i niezapomnianych wrażeń!  




~ Julia

czwartek, 23 grudnia 2010

Jutro Boże Narodzenie!!!

Macie już prezenty? Ja jeszcze nie ;) Mama mi coś da dla Taty i Braci, a potem wskoczę do sklepu kupić coś Mamie :) Próbowałam się nauczyć kilku akordów, żeby zagrać jakąś kolędę na gitarze, ale jeszcze to nie jest idealne. Nie rozumiem, jak można zagrać to cholerne H... Umiem już G, a-moll i e-moll, co mi wystarcza, żeby zagrać "Pójdźmy wszyscy do stajenki" :) Co chcecie dostać lub wiecie, że dostaniecie? Ja nie wiem co chcę oraz nie mam zielonego pojęcia co dostanę. Zbliża się Nowy Rok. Jak zwykle zostaję z chacie i nudzę się z Rodzicami oglądając jakieś gówniane festiwale. Wczoraj miałam Wigilię klasową i gówniane jasełka, a dzisiaj już mam wolne ;)

wtorek, 21 grudnia 2010

Wczoraj, żeby wszyscy byli zadowoleni ;D, napisałam list do "Gwiazdora"^^* Dzisiaj na matmie mieliśmy zastępstwo z nieznaną mi dotąd nauczycielką od anglika. ALE ONA GŁUPIA!!! Na polskim też mieliśmy zastępstwo. Z panią od plastyki. Nie było źle :)




__________________
"Gwiazdor"^^ - po wielkopolsku św. Mikołaj. Oczywiście w niego nie wierzę, więc postawiłam "" i ^^.

poniedziałek, 20 grudnia 2010

Ale urwał!





hahahah ;p





EDIT: W FILMIKU WYSTĘPUJĄ BRZYDKIE SŁOWA!
W szkole miałam dzisiaj klasówkę z techniki i sprawdzian z matmy. Oba testy były w miarę łatwe :) Hehe, jutro nie mam przyrody i mam zastępstwo na polskim i matmie :) Potem poszłam do spowiedzi. Ksiądz straaasznie wooolnooo móóówiiił, więc to straaaszniiieee dłuuugooo trwaaałooo... Teraz odpoczywam :)

sobota, 18 grudnia 2010

Dzisiaj byłam na spotkaniu opłatkowym dla chórku kościelnego. Śpiewałyśmy kolędy, gadałyśmy i jadłyśmy ciastka. Było spox :)

Julia :*

czwartek, 16 grudnia 2010

Miałam dzisiaj test (pisemny) na kartę rowerową. Oblałam. Miałam 15 pkt. na 24 pkt., a dopiero od 18 pkt. w górę jest zaliczony. No cóż, poprawa w poniedziałek 3 stycznia...

sobota, 11 grudnia 2010

Obudziłam się o 6:30 po czym natychmiast zasnęłam. O 9:53 obudził mnie SMS od mojej koleżanki. Potem (do 11:20) czytałam książkę "Harry Potter i Zakon Feniksa". Jestem już na 779 stronie! Oczywiście nie zaczęłam dzisiaj jej czytać. Bardzo fajna książka, polecam :) Około 12:00 zjadłam śniadanie.\

Julia :*

czwartek, 9 grudnia 2010

O dzisiejszym dniu ;p

O dzisiejszym dniu ;p


8:40 - pobudkaaaa :)
8:45 - śniadanieee :)
9:00 - 12:45 - czytanie "Harry'ego Potter'aaa" :)
13:00 - obiaaad :) (gulasz i kasza, mniaaam) :)
13:30 -  17:15 - czytanie "Harry'ego Potter'a", pisanie na blogu itp.


Dzień się jeszcze nie skończył ;p

środa, 8 grudnia 2010

Yhh...

No niestety nie jestem jeszcze zdrowa, więc dzisiaj nie poszłam do sql'a. Wrócę najwcześniej w poniedziałek. Byłam u lekarza. Miałam pecha i mi się przytrafiła ta "głupia" lekarka, która zapisywała mi prawie zawsze inhalacje i narzekała na moją wagę... Oczywiście "musiała" mnie zważyć i zmierzyć. Heh, mogłam jej trochę nazmyślać co do wagi, bo nawet na nią nie spojrzała, no ale trudno; skąd miałam to wiedzieć? Potem mnie zbadała i zapisała całą masę leków (jak zwykle). Na szczęście nie zapisała mi inhalacji. Potem pojechałyśmy z mamą do centrum handlowego kupić Daisy (mój chomik) nową klatkę. To był pomysł mojej mamy, bo się wkurzyła na Daisy, bo codziennie rano wysypywała trociny z klatki na dywan. Klatka jej się bardzo spodobała; teraz (po dłuuugim "zwiedzaniu") zasnęła w domku (heh, musiał jej się bardzo spodobać, bo miała już kiedyś taki domek, ale trochę tandetny i niezbyt chciała w nim spać).

wtorek, 7 grudnia 2010

Kino

Jeszcze do końca nie wyzdrowiałam, więc do sql'a dopiero w środę, lub w czwartek. Ogólnie jeśli pójdę w środę, to nie pójdę do sql'a tylko na wycieczkę klasową do kina na "Artur i Minimki 3 Dwa światy" czy coś w tym stylu. Hmm nie wiem czy to będzie fajne (jeśli pójdę w środę) bo wygląda dziecinno i żałośnie... No, ale co tam; lepiej siedzieć w kinie, niż ślęczeć na polskim, nie?

sobota, 4 grudnia 2010

Zeszyty

Wczoraj o 17:00 Agata dostarczyła mi zeszyty. Skończyłam je przepisywać ok. 19:30! Normalnie zajmowało mi to cały dzień, a teraz... No nie wiem jak to zrobiłam;)

Julia ;* 






piątek, 3 grudnia 2010

NOWY NAGŁÓWEK

Nawet poszło mi to szybciej niż myślałam;)
Oto on:



Hej -_-
Na szczęście już się lepiej czuję. Nie wiem jeszcze, czy pójdę w poniedziałek do sql'a...
Chyba zrobię dziś, jutro, lub w najbliższym czasie nowy nagłówek - ten obecny jest moim zdaniem żałosny, totalnie mi się znudził...


Julia

czwartek, 2 grudnia 2010

Mecz

Oglądaliście wczorajszy mecz Lech Poznań - Juwentus Turyn? Ja tak, był fajny:) Nie wiem jak ci kibice mogli wytrzymać w takim mrozie... Boisko pod koniec meczu wyglądało jak lodowisko! Przypomnę, że wynik to 1:1 . Oprócz kaszlu mam jeszcze katar ;//

pozdro;)
;Pampers *






_________________

* ;Pampers - "Pampers" - moja ksywka, ";P" - emotikonka ("języczek")

środa, 1 grudnia 2010

Kolejne przeziębienie...

I co tym razem? Oczywiście moje "ulubione", czyli kaszel i chrypa... Od wczoraj to trwa. Dzisiaj rano byłam na kontroli aparatu u ortodontki i w poczekalni mi się kaszlnęło. Oburzona zapytała "Czy dziecko jest chore?!", na to moja mama odpowiedziała, że tak... Jak była moja kolej założyła dziwną maskę ochronną (wyglądała jak do spawania) i powiedziała coś w stylu: "Jeśli dziecko jest chore proszę go nie przyprowadzać, bo potem ja się zarażam i muszę przestawiać terminy!" i jeszcze gadała, gadała, gadała i gadała, aż kazała mi założyć aparat... I kolejny raz się wkurzyła, a powodem tego było to, że ząb mi wyleciał i na jego miejsce wyrósł stały, ale najpierw tak trochę na dziąśle, więc nie mogłam jakieś 2 tygodnie nosić aparatu... Powiedziałam jej, że nie mogę go założyć, więc ona go mi wcisnęła tak, że myślałam, że zaraz mi szczęka odpadnie. Potem go trochę przykręciła i było znośnie. Pojechałam z mamą do lekarza. Najpierw mama tylko chciała się zapisać do ortopedy, ale w końcu uznała, że lekarz musi mnie zbadać. Czekałyśmy godzinę w poczekalni. Okazało się, że mam tylko małe przeziębienie. Nie będę chodzić do sql'a przynajmniej do piątku...

niedziela, 28 listopada 2010

Serbia

Sorki, że tak dłuuuuuuuuugo nie pisałam, ale byłam tydzień w Serbii. Było fajnie:) Na szczęście zdążyłam na wczorajszy "Mam talent". Był super! Wygrała Magda Welc (11 lat), która zaśpiewała piosenkę Edyty Geppert "Och, życie kocham cię nad życie". Chcecie zobaczyć jak to wyglądało? Jeśli tak, to >>KLIK<<. A to wersja orginalna (w wykonaniu Edyty Geppert) >>KLIK<<. Niezłe, co? 2 miejsce zajął Kamil Bednarek >>KLIK<<, a 3 miejsce - Piotr Lisiecki >>KLIK<<.

piątek, 19 listopada 2010

/.../

Dzisiaj (jakieś 30 minut temu) wyłączyli nam prąd. Jakieś 2 minuty temu wrócił. Teraz idę na obiad, a potem do babci (ma imieniny).

Paaa:*

środa, 17 listopada 2010

Sorki...

Przepraszam, że tak mało pisałam, ale nie miałam czasu nawet, żeby sprawdzić e-mail :(

paa;*

piątek, 12 listopada 2010

<...>

Przepraszam, że mało ostatnio piszę na blogu, ale wiecie, nauka... Dzisiaj byłam w Koszalinie i Mielnie. Jutro idę na ur. do Madzi C.

Paa;*

Jula

wtorek, 9 listopada 2010

sprawdzian

Dzisiaj miałam sprawdzian z przyrody. Nie był taki zły, tylkoo... Było pytanie "Jaka cecha istot żywych zapobiega wyginaniu poszczególnych gatunków?". No i byłam rozkojarzona niestety więc wiecie co napisałam? Napisałam "oddychanie"... Chyba wiecie, że poprawna odpowiedź to "rozmnażanie"... Heh Kaczka będzie miała polew ;P


Keri Hison "I like"

sobota, 6 listopada 2010

...

Sorry, że nie pisałam 3 dni, ale nie miałam czasu. Wczoraj byłam już w sql'u. Ok, pa, spieszę się na "Mam talent!".

środa, 3 listopada 2010

wtorek, 2 listopada 2010

Żal

Moja mama dzisiaj ciągle każe mi robić coś żałosnego.

1. Wyczyścić Daisy klatkę.
2. Napisać "na brudno" wypracowanie z polaka.
3. Sprzątnąć dywan.
4. Posegregować zabawki na te, które chce sobie zostawić i te, które chce wydać.
5. Obciąć paznokcie.
6. Zrobić porządek na stoliku.
7. Za pół godziny mam zrobić sok z marchwi...

To nie do wytrzymania!!!

EDIT: Taa, pół godziny sok z marchwi... Kurde wzięła mnie po 10 minutach i robiłam sok z marchwi i jabłka...

poniedziałek, 1 listopada 2010

Strona "Czcionki"

Stworzyłam   dla   Was   nową   zakładkę    -  "Czcionki".
Oto   link   do   niej:
>>CZCIONKI<< 

Wszystkich Świętych

Dzisiaj 1 listopada, czyli święto Wszystkich Świętych. Ja nie byłam na grobach, bo jesstem przeziębiona. A Wy?

P. S. Ja się cieszę, że nie trzeba iść do szkoły:)

Music

Znacie 11-letnią Magdalenę Welc, finalistkę programu "Mam talent!"? Jeśli nie to powiem, że ma świetny głos. Tu linki YouTube:



Casting "Nie żałuję":

Orginał (Edyta Geppert):
>>KLIK<<

Wersja Magdy Welc:
>>KLIK<<



Półfinał "Do kołyski":

Orginał (Zespół "Dżem"):
>>KLIK<<

Wersja Magdy Welc:
>>KLIK<<



Co do piosenki "Do kołyski"
orginał jest gorszy, a jeśli
chodzi o "Nie żałuję"
to sama już nie wiem...

A Wy jak sądzicie??

Sen

Dzisiaj miałam niezwykły sen...

Chodziłam sobie po moim osiedlu. Zamyśliłam się i szłam bez namysłu prosto. Doszłam do jakiegoś "nowoczesnego" miasta (tzn. wszędzie były świecące neony itp.). Weszłam do jakiegoś małego centrum handlowego. Był tam tylko bank i super market. Zadzwoniłam do domu. Odebrał mój brat. Powiedziałam, że nie wiem gdzie jestem i opisałam wygląd miejsca. On powiedział, że wie gdzie to jest i się rozłączył. Poszłam do banku. Okazało się, że jestem w Niemczech blisko Berlina... Nagle się obudziłam z bijącym sercem...

I jak??

sobota, 30 października 2010

Heh ;p

Nudzi mi się, więc zrobiłam kartkę halloweenową:)
To wersja specjalnie dla Was:



Ładna?

P.S. Przepraszam za te ohydne kolory, ale coś "Paint" mi nie działał dobrze:(

Halloween;p

Jutro halloween. Ja jestem przeziębiona (katar & chrypo-kaszel).
Kilka obrazków, ha ha ha:




WESOŁEGO HALLOWEEN!!!
Julia

piątek, 29 października 2010

Katar


Heh, złapałam katar. Z jednej strony się cieszę, a z drugiej nie.
1. Cieszę się - nie idę do budy i mam TYLKO katar:)
2. Nie cieszę się - będę musiała przepisywać zeszyty i robić lekcje, nienawidzę mieć tak DUŻEGO kataru.


Jestem!

Przepraszam, że tak długo nie pisałam, ale miałam szlaban na komputer. Wreszcie mi się skończył!!!

sobota, 23 października 2010

Szlaban...

Do piątku nie będę pewnie pisać postów, bo mam szlaban. Teraz wykorzystałam okazję, że nie ma nikogo w domu.
Pa do piątku;**

MissJul13

P.S. Możliwe, że mama mi skróci szlaban:)

piątek, 22 października 2010

czwartek, 21 października 2010

Turlaj się Golona!!!

Ha ha pewnie nie wiecie o co chodzi...
Więc jak może część z Was wie moja polonistka ma ksywkę Golonka. 19 października (przedwczoraj) byłam z moją Qumpelą odprowadzić koleżankę na przystanek autobusowy no i oczywiście przyczepili się do nas nasi żałośni koledzy z klasy. Zauważyliśmy niedaleko przechodzącą Golonkę i popisując się przed nami zaczęli krzyczeć "Turlaj się Golona!" (ona nazywa się Beata Turlej). My oczywiście śmiałyśmy się jak głupie, ale...
Następnego dna w szkole na lekcji polskiego Golonka nas (mnie moją naj i tą koleżankę, którą odprowadzałyśmy na przystanek) wzięła za drzwi. Nawet nie wiecie jak mi serce biło! Jak powiedziałyśmy kto to mówił wreszcie mogłyśmy wrócić do swoich ławek. Ulgaaaa... Oj ale oni nie mieli tak wesoło. Golona im obniżyła zachowanie, dała uwagi i prosiła o spotkanie z rodzicami. Jak mój kolega udawał, że nie może znaleźć dzienniczka Golona do niego takie coś: "Szak, dawaj ten dzienniczek cholera!! Szak powiedziałam daj ten dzienniczek! Jak jest u WF-istki to na co czekasz?! Idź do niej! Po prostu szczyt chamstwa!!!" (on ma na nazwisko Szak).
No więc mają nie za fajnie...

poniedziałek, 18 października 2010

Fajna gra

Hmm "odkryłam" nawet fajną grę internetową. Nazywa się HOWRSE i jest o koniach.
Aaa i jak będziecie się zapisywać to proszę podajcie, że ja Was zaprosiłam. W tej grze nazywam się MissJul13

SP

Sorry, ale nie chce mi się już tych Piosenek Tygodnia robić... Czasem może podrzucę fajnego linka;)

piątek, 15 października 2010

Niesprawiedliwości WF-owe

To jest ŻAŁOSNE!!! Zawsze na WF-ie jak w coś gramy to chłopacy się (jak to mówi moja koleżanka) chamią! Po prostu super... Pani na WF-ie dzisiaj mówiła jak graliśmy w piłkę ręczną, że my, dziewczyny też mamy grać, a to cholera nie przez nas! Ale żal...

czwartek, 14 października 2010

Książka

Hmm w poniedziałek oddałam moją pracę na konkurs. Nie wiem czy mi się udała, czy nie, ale raczej nie wygram.

Dzień nauczyciela


Dzisiaj 14 października, czyli Dzień nauczyciela. Żal total, że tak powiem... Dzisiaj na 8:00 byłam w budzie na spotkaniu z wychowawcą. Trwało to do 9:00. O 10:30 mam jeszcze apel w budzie dla "trójki kasowej", a ja jestem vice przewodniczącą klasy. No, ale jak muszę, to muszę...

wtorek, 12 października 2010

Oj ta histeria...

O nie, histeria się coraz bardziej utrudnia... Dzisiaj histeryk zadał nam niewiarygodnie dużo. To jakiś koszmar!!!

piątek, 8 października 2010

Weekend

No i kolejny weekend [czyt. łikend] się zaczyna... Fajnie, że nie idę do szkoły, ale szkoda, że niedługo znowu będzie poniedziałek...

środa, 6 października 2010

Nowa fryzurka;)

Dzisiaj byłam u fryzjera. Podcięłam sobie grzywkę (tak z boku). Według mnie to dużo lepiej wygląda. Nie wyglądam jak przedszkolak, tylko jak nastolatka, przecież 13 czerwca 2011 roku skończę 11 lat!

wtorek, 5 października 2010

poniedziałek, 4 października 2010

focia^^

To jest "moja fotka" (tak na prawdę, to jest fotka mojej lalki na SD):

Palec

Dzisiaj na Wf-ie miałam odbijanie piłki od ściany (żal) i przy tym się mocno uderzyłam w palec. Teraz go obandażowałam i już tak cholernie nie boli:)

niedziela, 3 października 2010

New strony =)

Jak pewnie zauważyliście stworzyłam 2 nowe strony:

a) "O mnie"
Kilka słów o mnie.
>>KLIK<<

b) "Aktualności"
Tutaj są najnowsze i najważniejsze wydarzenia z mojego życia.
>>KLIK<<

Dzisiejsza Piosenka Dnia

Dzisiejszą PD jest:
Ke$ha "Your Love Is My Drug"
Link do YouTube:
>>KLIK<<

Link do TwojaNuta:
>>KLIK<<

Wczorajsza Piosenka Dnia

Wczorajsze PD to:
Black Eyed Peas "Meet Me Halfway"
Link do YouTube:
>>KLIK<<

Link do TwojaNuta:
>>KLIK<<

piątek, 1 października 2010

Wczorajsza i dzisiejsza PD

Przepraszam, że wczoraj nie dodałam PD, ale nie miałam czasu...
Dobra wczorajszą PD jest:
"Morena" Tom Boxer
Link do YouTube:
>>KLIK<<
Link do TwojaNuta:
>>KLIK<<

______________________________________________________________________

Dzisiejszą PD jest...
"Party in the USA"Miley Cyrus
Link do YouTube:
>>KLIK<<
Link do TwojaNuta:
>>KLIK<<

wtorek, 28 września 2010

WF & PD (Piosenka Dnia)

Dzisiaj na WF-ie było znośnie (graliśmy w "Zbijaka", czyli "Dwa ognie"), co więcej muszę przyznać, że raz moja drużyna właściwie wygrała dzięki mnie! Graliśmy 3 razy, było 3:0 dla nas, a jak graliśmy 3 mecz, to przed wejściem matki w mojej drużynie (w tamtej już daawnoo weszła) jako jedyna z mojej drużyny zostałam na boisku i wygrałam!!!

______________________________________________________________________

PIOSENKA DNIA:

Shakira "Waka Waka", "This time for Africa"

Link YouTube:
>>KLK<<

Link TwojaNuta:
>>KLIK<<
Uwaga!!!
Nie ponoszę odpowiedzialności jak komuś ta piosenka się "przyczepi"!!! :D

poniedziałek, 27 września 2010

DZISIEJSZA PIOSENKA DNIA

Dzisiejszą piosenką dnia jest:
Alejandro Lady GaGa
link do YouTube:
KLIK
link do TwojaNuta:
KLIK

Piosenka dnia d-_-b

Codziennie od 27 września 2010r. będę wybierać piosenkę dnia i wstawiać jej tytuł, wykonawcę i link do "you tube" i "twoja nuta".

;)

Dzisiejszy WF nie był nawet aż taki zły... Miałam piłkę ręczną i kozłowanie. Przed chwilą zjadłam obiad (rosół, ziemniaki smażone i fasolka), a teraz odpoczywam przed kompem.

sobota, 25 września 2010

niedziela, 19 września 2010

Hmm

Zauważyłam że jak jestem w szkole (szczególnie na lekcjach polskiego) czuję się jakbym trafiła do złego kanału TV, a dokładnie do programu "Świat według Kiepskich" (oczywiście Kiepskimi są nauczyciele) :D

piątek, 17 września 2010

No i po basenie...

Ogólnie na basenie było fajnie, ale chociaż to jest lekcja DOSKONALENIA pływania, większość osób to były 5, 6, 7-latki... Normalnie żal... Ale przynajmniej chwilkę popływałam;)

Nowe logo;)


Nowe logo;)

Basen

Dzisiaj mam pierwszą lekcję doskonalenia pływania. Uwielbiam pływać, chociaż niektórzy jeszcze nie wiedzą, że to umiem ;D

Weekend;]

Hmm znowu się zaczyna weekend... Dzisiaj w budzie aż tak źle nie było ;]

środa, 15 września 2010

Pupilek Golonki i Wrony...

Wydaje mi się, że niestety zostanę "pupilkiem" Wrony (nauczycielka muzyki) i Golonki (nauczycielka polskiego)...

Vice przewodnicząca

Dzisiaj w szkole były wybory na przewodniczącego klasy. Przewodniczącą została Agata, której gratuluję, bo pewnie przeczyta ten wpis. Ja zostałam vice przewodniczącą.

wtorek, 14 września 2010

Deszcz...


Hmm... Deszcz pada... Ogólnie straszna nuda. Nawet w szkole na szczęście mało zadali do domu.

poniedziałek, 13 września 2010

WF

Ale żal... Na WF-ie była piłka nożna... Istny koszmar! Jeszcze do tego parę dni temu (też na WF-ie) naciągnęłam sobie bardzo mocno kostkę... Dzisiaj jeszcze mnie zaczęła mocniej boleć. Musiałam natrzeć ją jakimś żelem i obandażować.

A morał tej bajki jest krótki i niektórym znany: nienawidzę mojej nauczycielki od WF-u!!!

niedziela, 12 września 2010

New obrazek :)


Mój new obrazek d-_-b

Przeziębienie :(

Kilka dni temu na WF-ie się przeziębiłam...
A jak to się stało? Moja bezmyślna nauczycielka WF-u o 8:00 rano nas wzięła na boisko szkolne jak było ok. 10 stopni. Żal mi jej...
Przez nią teraz mam straszny katar...

sobota, 11 września 2010

Konkurs czytelniczy


Wczoraj się dowiedziałam, że mam brać udział w konkursie czytelniczym wydawnictwa "Nasza Księgarnia". Mam przeczytać książkę "Kiedy zegar wybije dziesiątą" Agnieszki Błotnickiej.
Już przeczytałam połowę.
Oto link do konkursu:

Buda


Na szczęście teraz jest weekend, ale w poniedziałek znowu trzeba iść do budy.
Moi nauczyciele są żałośni... Najbardziej nauczycielka od polskiego (ma ksywkę Golonka) i nauczycielka od WF-u.
Moją pierwszą oceną w tym roku szkolnym, była 3 z WF-u za biegi na 60 metrów...

Hej;)

Hej jestem Julia, a to mój nowy blog:)