czwartek, 23 grudnia 2010
Jutro Boże Narodzenie!!!
Macie już prezenty? Ja jeszcze nie ;) Mama mi coś da dla Taty i Braci, a potem wskoczę do sklepu kupić coś Mamie :) Próbowałam się nauczyć kilku akordów, żeby zagrać jakąś kolędę na gitarze, ale jeszcze to nie jest idealne. Nie rozumiem, jak można zagrać to cholerne H... Umiem już G, a-moll i e-moll, co mi wystarcza, żeby zagrać "Pójdźmy wszyscy do stajenki" :) Co chcecie dostać lub wiecie, że dostaniecie? Ja nie wiem co chcę oraz nie mam zielonego pojęcia co dostanę. Zbliża się Nowy Rok. Jak zwykle zostaję z chacie i nudzę się z Rodzicami oglądając jakieś gówniane festiwale. Wczoraj miałam Wigilię klasową i gówniane jasełka, a dzisiaj już mam wolne ;)
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz