..., ale przenoszę się na innego! I am crazy xd Nie podam Wam adresu (ijuuu, ijuuu filtr antybratowy się włącza xd), jeśli go chcecie to mi napiszcie maila.
JULIA :*
sobota, 26 lutego 2011
Zaje... Zarąbisty filmik ;D
TO 100 POST.!
czwartek, 24 lutego 2011
Hłe, hłe, pochorowałam się ;D Teraz sobie "Ojca Mateusza 4" oglądam, piję herbatkę x3
Znaczy to "czy mówisz po francusku?". A ja nie mówię. Więc po jakiego grzyba tak piszę?! Proste, chcę się nauczyć francuskiego. Tylko, żee... Ten język jest straszny.! Jak moi rodzice mi zaczęli coś pieprzyć po francusku (rzeczy typu "jestem Polakiem", "ile to kosztuje?", "tak", "nie", "1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10", nie mam pojęcia skąd to umieli) i kazali mi powtórzyć, to myślałam, że zwariuję... Samo "parlez-vousfrançais?" musiałam powtórzyć z 20 razy, aby to jakoś wyszło... Czułam się, jakbym miała żabę w gębie ;D
TEN GIMP JEST CHOLERNY!!! Chyba 2 godziny się "bawiłam" robiąc nagłówek próbny (total dno) i co mi z tego wyszło?! Był dużo za mały! Już zapisywałam i nawet mi się nie chciał zapisać w formacie GIF ani nawet w JPG! Zapisało mi się jako XCF czy coś, ale jak próbowałam wstawić to znowu klapa. Musiałam zrobić Print Screena GIMP'a i wykleić to "coś". Ale i tak nie mamy nowego nagłówka, bo jak już przypomnę robiłam byle g**** (obrysowywałam rekamę Hortex'a xdd).
środa, 26 stycznia 2011
1 sprawa...
-Czemu tak mało piszę?
-Bo nie mam czasu.
-Czemu nie mam czasu?
-Bo gram w Simsy.
-Czemu gram w Simsy?
-Bo są fajne :)
EDIT: Ogólnie mało piszę, bo nie mam czasu, ponieważ cały czas na "siedzenie przed kompem" poświęcam zarąbistej grze The Sims™ 3.
Wiem już gdzie pojadę na zieloną szkołę. Nie mogę już się doczekać tego wyjazdu!
poniedziałek, 17 stycznia 2011
Zrobiłam kilka gliterków. Który najlepszy? Głosujcie w ankiecie :)
1.
2.
3.
4.
5.
Powiem tylko jedno: NUDY!!! Nawet w budzie ostatnio mało zadają, a dzisiaj nic nie zadali...
P.S. Jak się Wam podoba mój nowy gliter "Julia :*"?
sobota, 15 stycznia 2011
Weekend = nudy. W budzie przynajmniej coś się dzieje. Całymi dniami siedzę na nk, śmieję się z głupich fotek moich koleżanek, gram w badziewne gry, nudy! Dzisiaj niedziela... tfu! sobota! Jeszcze tydzień w budzie i FERIE!!! Jam koFFać ferie :)
No co się w tym sql'u nie dzieje... Najpierw Metalowa Golona, a teraz? No cóż, na razie nie wiem, czy to prawda, ale moja wychowawczyni dostała coś w stylu załamania nerwowego. Jakieś 6-klasistki ją doprowadziły do tego, że wybiegła płacząc ze szkoły. Nie wiem na razie, czy to prawda, ale obawiam się, że tak...
Ogólnie taka zwykła, głupia nauczycielka od polaka, ale jak się dziś okazało... fanka metalu! Żal mi jej. A tak to było... Dzisiaj na polskim mój kolega powiedział kilka słów krytyki na temat muzyki metal, na co wyraźnie wkurzona Golonka powiedziała: "Uważaj, bo będziesz miał do czynienia z fanem metalu; ze mną!", na co my wybuchnęliśmy śmiechem. Potem coś pierniczyła o tym, że na komórce ma całe mnóstwo "metalowych" piosenek i, że jest oburzona naszym zachowaniem. No, przynajmniej wiemy, że na przerwach słucha metalu przez słuchawki, a nie Radia Maryja tak jak myśleliśmy xD
Wczoraj byłam z koleżanką w kinie na filmie "Opowieści z Narnii: Podróż Wędrowca do świtu". Film był bardzo fajny, duuużooo lepszy niż książka :)
środa, 5 stycznia 2011
Nudy taaakie, że hej. Dzisiaj miałam w sql'u klasówkę, sprawdzian i test. Żal. Jutro i po jutrze nie idę do sql'a :) Miałam dzisiaj gitarę. Wmawiał mi, że się nie uczyłam. Nienawidzę go. Strasznie dużo mi zadał, ale... alee... aleee... prawie połowy nie muszę robić! Dlaczego? Bo się nauczyłam tej piosenki wcześniej i świetnie mi idzie :)
niedziela, 2 stycznia 2011
Aaa! Jutro do sql'a! ŻAAAL!!! NIENAWIDZĘ SZKOŁY!!! Heheh ;p Trochę się stęskniłam za koleżankami (broń Boże, nie mówię o kolegach ;D), ale nie chce mi się uczyć. Jutro poprawiam test na kartę rowerową (pisemny oczywiście). Szperałam w necie i znalazłam świetną podróbę takiej piosenki. To podróba<-->klik, a to orginał<-->klik. To oczywiście piosenka "To nic, kiedy płyną łzy"